sobota, 28 lutego 2015

mini notesik

Zawsze urzekały mnie takie mini notesy, więc postanowiłam sama taki zrobić. Okazuje się, że nie jest to aż takie trudne. Ale gdybym miała robić taki kolejny to pewnie poszukałabym jakiejś gotowej bazy, bo robienie go od podstaw zajmuje naprawdę sporo czasu (docinanie i zszywanie kartek) i trzeba być dość dokładnym, żeby coś nie wyszło krzywo.

Notes jest naprawdę mały. Jego wielkość to 8cm x10cm, więc można go nosić na codzień w damskiej torebce i nie zajmie wiele miejsca. 

Do ozdobienia notesu użyłam koronki, tekturowej wycinanki, wstążek, zawieszki-kluczyka, muliny, brokatu i perełek w płynie. Oprócz papieru scrapowego użyłam także zwykłego brystolu.


Przód notesu:



Tył notesu:



Grzbiet:



Notes jest zawiązywany wstążeczką.



Detale:


















Notes zgłaszam na wyzwanie KLIK













6 komentarzy:

  1. Śliczny notesik, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes ma w sobie mnóstwo delikatności! Bardzo mi się podoba! Cieszę się, że to własnie I like challenges wybrałaś na swoje pierwsze zgłoszenie! Mam nadzieję, że nie ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny, bardzo delikatny, kobiecy. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  4. Notes dla damy! Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges i oczywiście zapraszam na następne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maleństwo, Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń