sobota, 3 stycznia 2015

8. Od Mikołaja

Dostałam kilka wspaniałych scrapowych prezentów od Mikołaja :* Najwyraźniej byłam grzeczna cały rok ;) 

Są to 4 zestawy papierów UHK Gallery: Mademoiselle, Monsieur, HoHoHolmes, Tropical Fruits oraz sporo "pasków" z napisami, kwiatkami, motylami itp. Do tego trymer Cricut, mata do wycinania w formacie A3, nożyk do precyzyjnego wycinania z bardzo małą koncówką, przezroczyste perełki w płynie, 2 rodzaje wstażek, troszkę tekturek, przywieszek metalowych i ćwieków. Jestem przeszczęśliwa z takiego prezentu :)))









Praktycznie od razu zabrałam się do pracy z moimi nowymi przydasiami, a jej efekty zobaczycie niebawem na blogu.

A tu jeszcze jeden prezent - kubek. Uwielbiam kubki, mam już 3 i pewnie gdybym mogła to miałabym ich ze 100 ;) Ten będzie mi służył w okresie świąteczno-zimowym.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz